هتلهای پنج ستاره دبی


هتلهای پنج ستاره دبی

 

 

هتل 5 ستاره سوفیتل، واقع در ساحل جمیرا هتل یک کیلومتر تا تفریحگاه ساحلی شهر فاصله دارد و به خلیج فارس مشرف بوده و رستورانهای عالی، سونا و امکانات ورزشی خود را در اختیار میهمانان تور دبی قرار داده است.اتاقها بزرگ بوده و به اثاثیه هنری، بالکن اختصاصی، تلویزیون LCDو حمام با محوطه دوش مجزا مجهز میباشند.رستوران Rococo به سرو خوراکهای ایتالیایی مختلف میپردازد. میهمانان میتوانند از پاستاهای خانگی و نوشیدنی های متنوع لذت ببرند.ظرف 7 دقیقه سواره میتوان به مدیا سیتی و اینترنت سیتی شهر دوبی و منطقه آزاد جبل علی دست یافت. پارکینگ رایگان در اختیار علاقه مندان در تور دبی تیر 95 قرار دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، سونا، استخر روباز، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور، فروشگاه، بار، مجهز به سیستم تهویه، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق و... در تور دبی تابستان 95 می باشد.

 

 

 

هتل لمریدین دبی یکی از هتل های ۵ ستاره دبی است که با خدمات و امکانات عالی و تعداد زیادی هتل و سوئیت و … با دکوراسیون عالی، امکانات رفاهی خوب و … توریست های تور دبی را راضی نگه داشته است.هتل لمریدین دبی در دسته ی هتل های لوکس دبی به شمار می رود که برای ورزش و بازی نیز می توانید از زمین های گلف و سایر ورزش های دوست داشتنی این هتل استفاده کنید.برای تغییر ارز خود می توانید با اطمینان از صرافی هتل استفاده کنید.این هتل دارای یک باغ زیباست که برای استراحت عصر گاهی مسافران تور دبی و قدم زدن عالی است.ورزش تنیس در این هتل دارای امکانات عالی است که همه می توانند در تور دبی تعطیلات تیر 95 از آن استفاده کنند. آقایان و بانوان در صورت نیاز می توانند از سالن های آرایشی هتل هم استفاده کنند.از جمله اتاق های ویژه ی این هتل می توان به اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP  اشاره کرد.

 

 

هتل سی ویو دبی

 

 

هتل سی ویو دبی از هتلهای چهار ستاره و مجلل دبی در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده و دارای معماری و طراحی چشمگیری می باشد.این هتل به بندر و خلیج فارس مشرف بوده و در مجاورت فرودگاه بین المللی و مراکز اصلی تجاری شهر، یعنی ، بردبی، و دیره واقع شده است.  میهمانان تور دبی می توانند از اتاق های کاملا مجهز، راحت، با چشم انداز تماشایی و خدمات شبانه روزی منظم هتل لذت ببرند، تمام ۱۰۷ اتاق و سوئیت هتل سی ویو دبی مبله می باشند و دارای 5 رستوران و بار است که انواع خوراک های خوشمزه بین المللی را در محیطی دوست داشتنی سرو می کند و برخی از رستوران ها و تریاهای هتل نیز، به برگزاری انواع تفریحات زنده در تور دبی تعطیلات شهریور 95  می پردازند.

طبقه ی هفتم هتل سی ویو دارای اتاق های مخصوص برگزاری جلسات و تشریفات اداری است که دارای ۴۰ نفر ظرفیت می باشند. میهمانان تور دبی می توانند برای استراحت و تفریح از استخر روی پشت بام این هتل استفاده کنند. استخر روباز هتل از چشم انداز دریا برخوردار بوده و ورزشگاه واقع در پشت بام نیز، تجهیزات مدرن و با کیفیت را به علاقه مندان در تور دبی شهریور 95  ارائه می دهد.

 

 

 

 

مراکز خرید استانبول


مراکز خرید استانبول

 

 

مرکز خرید پالادیوم استانبول در سمت آسیایی استانبول در منطقه پر رفت و آمد آتا شهیر، از مغازه های مارک های ترکی و بین المللی در یک فضای منحصر به فرد واقع شده است.این مرکز خرید که برای کره شیشه ای غول پیکر شناخته شده است و یکی از نمادین ترین مکان های بازدید در شهر است، با فروشگاه هایی در پنج طبقه گسترش یافته اند.در تور استانبول 95 حتما از اینجا خرید کنید.

پالادیوم در استانبول با نزدیک به ۲۳۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار هزینه در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است و شاهکاری مدرن و نفیس است که ۱۹۰ فروشگاه موجود در این مرکز خرید آن را به یکی از بزرگترین مراکز خرید در استانبول تبدیل نموده است .مهمانان تور استانبول در اینجا میتوانند در نمایشگاه برند های مختلف مانند حدس، مایکل Kors، تامی Hilfiger، زارا و پیر کاردین و یا فروشگاه های مارک هایی مانند آدیداس و شکاف گشت و گذار کنند و خرید نمایند.محیط پالادیوم بسیار خانواده پسند است و سالن تئاتر آن، کافه ها و رستوران های عظیم مکانی منحصر به فرد برای خرید و تفریح در تور استانبول تعطیلات تابستان 95 است.

 

 

 

 

مرکز خرید توریم استانبول واقع در منطقه اسن پورت استانبول در سال ۲۰۰۸ شروع به ساخت و در پاییز ۲۰۱۰ توسط نمایندگان دولت ، از جمله رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه افتتاح شد.این مرکز خرید دارای بزرگترین مرکز تفریحی ترکیه است که با سرمایه گذاری بالغ بر۲۰ میلیون یورو  ساخته شده است.  این مرکز خرید دارای برج گردشی لوناپارک به ارتفاع ۲۷ متر است .

در مرکزخرید توریم استانبول ، در تور لحظه آخری استانبول ، اسنو پارک یا پارک برفی با تمام امکانات برای ورزشهای زمستانی از جمله اسکی ، صعود به کوه (داغ دیرمانیشی) ،۳ سکوی پرتاب به ارتفاع ۷۰ متر (اسنوپارک پارکورو) و مرکز آموزش اسکی و مرکز بازیهای برفی وجود دارد . این مرکز خرید بیش از ۱ میلیون بازدیدکننده در هر ماه در تور استانبول دارد و در حدود ۲۰۰۰ شغل ایجاد کرده است. مرکز خرید توریم همچنین دارای پارکینگ ، اینترنت بی سیم ، اتاق پزشکی ، آمبولانس ، اتاق کودک  و فضای باز برای فعالیت های فرهنگی و هنری و سرگرمی در تور استانبول تعطیلات تیر 95 می باشد.

 

کاخ چراغان استانبول


 

 کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان استانبول از قصرهای پیشین عثمانی است که در تنگه خلیج بنا شده است جایی که بهترین و مناسب ترین مکان برای ساخت قصر و کاخ بزرگان به شمار می رفت. این کاخ در ساحل اروپایی بسفر در میان محله‌های بشیکتاش و اورتاکوی استانبول واقع شده است. این کاخ به دستور سلطان عبدالعزیز و توسط معمارهنرمند سرکیس ، در سال  1871 میلادی ساخته شد.در تور استانبول تعطیلات تابستان 95 حتما از این کاخ دیدن کنید. کاخ چراغان استانبول از معماری بسیار زیبا و منحصر به فردی برخوردار بود و قدمتی تاریخی دارد که  با چوب ، سنگ های مرمر ، ستون های حجاری شده ، فرش هایی نفیس و مبلمانی که در ساخت آن از  آب طلا و صدف استفاده شده  و با درهای معبد گونه طراحی و تزیین شده. متاسفانه این بنای باشکوه در سال 1910سوخت و تا مدت ها بعد به ویرانه ای تبدیل شده بود. در نهایت پس از تعمیرات و رسیدگی به ساختمان این کاخ مجلل و افزودن تاسیساتی خاص ، این کاخ به هتلی 5 ستاره تبدیل گشت و امروزه علاقه مندان تور استانبول شهریور 95 به بناهای تاریخی و گردشگران تور استانبول از آن بسیار استقبال می نمایند .

کاخ چراغان استانبول

هتل سانتا صوفیا استانبول


 

هتل سانتا صوفیا استانبول

هتل سانتا صوفیا استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول به شمار می رود که در سال 2003 در منطقه سلطان احمد بنا گردید ، این هتل در بافت قدیمی شهر استانبول قرار دارد و گردشگران تور استانبول می توانند با چند دقیقه پیاده روی به مکان های زیبا و تاریخی مثل مسجد آبی، کلیسای سانتا صوفیا، موزه باستان شناسی، موزه ترکی و ... بروند. این هتل به تازگی نوسازی گردیده و شامل 40 اتاق می باشد، اتاق هایی با امکاناتی برای معلولین در تور استانبول تیر 95 نیز تعبیه شده است. این هتل همچنین تا فرودگاه آتاترک حدود 15 کیلومتر و تا ایستگاه تروما 300 متر فاصله دارد.

هتل سانتا صوفیا استانبول شامل امکاناتی نظیر : رستوران ، پذیرش شبانه روزی، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ،آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان ، تهویه، بار،گرمایش، منطقه بدون سیگار،  خانه داری،لباسشویی ،خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل، سرویس نگهداری کودکان در تور استانبول تابستان 95 می باشد.

هتل سانتا صوفیا استانبول

هتل سانتا صوفیا استانبول