هتل دیدنیها کیش


هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش است که در نزدیکی ساحل و پارک ساحلی مرجان قرار گرفته است.  واحدهای اقامتی هتل به صورت ویلایی بوده که انواع امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، اینترنت‌، مینی بار، تلویزیون و حمام را به شما مسافران تور کیش ارائه می دهند. رستوران هتل یکی از معروفترین رستوران های جزیره است که انواع غذاهای ایرانی و  فرنگی را به بهترین کیفیت و طعم ارائه می دهند.

دیگر امکانات هتل دیدنیها کیش :

فضای سبز، مسیر دوچرخه سواری، کافی شاپ، چایخانه سنتی، خدمات ترانسفر، اجاره ماشین، خدمات گردشگری

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش

 

هتل گاردنیا کیش


هتل گاردنیا کیش

هتل 4 ستاره گاردنیا کیش در نزدیکی خیابان حافظ جزیره بنا شده است. هتل در سال 87 افتتاح و در سال 94 دوباره سازی شد. هتل گاردنیا در 4 طبقه بنا شده و دارای سه فاز ویلایی، سوئیت و هتلی است. هتل دارای 58 واحد اقامتی شامل اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، سوئیت و ویلا است که دارای امکانات مینی بار، یخچال، تلویزیون، حمام با سشوار، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع و تلفن است. رستوران اصلی هتل با نام نخل در طبقه منفی یک قرار دارد و یک رستوران و سفره خانه سنتی نیز در محوطه باز هتل از مهمانان تور لحظه آخری کیش پذیرایی می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ 24 ساعته، سالن بیلیارد، اجاره دوچرخه و اسکوتر، استقبال فرودگاهی رایگان، سرویس بازار رایگان، فضای سبز، روم سرویس، خدمات بیدار باش و اجاره ماشین اشاره کرد.

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

 

هتل جام جم کیش


هتل جام جم کیش

هتل 3 ستاره جام جم کیش در میدان ساحل جزیره و رو به روی بازار ونوس قرار دارد. هتل در زمینی به مساحت 9000 متر مربع بنا شده است و در سال 1393 بازسازی شده است. هتل در دو طبقه بنا شده است و دارای 50 اتاق دو تا چهار تخته است و برای مسافران تور لحظه آخری کیش دارای امکانات صبحانه، مینی بار، سرویس فرنگی،‌ اینترنت و صندوق امانات است. رستوران این هتل با نوع منوی انتخابی و ظرفیت 100 نفر غذاهای ایرانی را به مهمانان ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل برای مهمانان تور لحظه آخری کیش می توان به کافی شاپ، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی رایگان، روم سرویس، لاندری، خشکشویی، تاکسی سرویس و ... است.

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش

 

هتل سارا کیش


هتل سارا کیش

هتل 3 ستاره سارا کیش در خیابان رودکی جزیره قرار دارد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و در کنار مراکز خریدی نظیر بازارهای پردیس 1 و2 ، هایپر مارکت و پانیذ قرار دارد. هم چنین هتل به کارتینگ جزیره نزدیک است. هتل سارا در سال 1388 در 4 طبقه و با 72 اتاق اقتتاح شد. اتاق های هتل یک تا چهار تخته هستند و به مهمانان تور لحظه آخری کیش امکانات تلویزیون، مینی بار، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت را ارائه می دهند. رستوران هتل با نام ساینا انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را با نوع سرو دلخواه شما آماده می کند. در فضای سبز دل انگیز هتل یک چایخانه سنتی وجود دارد که شما مسافران تور لحظه آخری کیش می توانید از آن استفاده کنید. هتل امکان اجاره ماشین بدون راننده را به شما می دهد تا بتوانید از گشت در جزیره لذت ببرید. از دیگر امکانات هتل می توان به فروشگاه، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، خدمات نگهداری از کودک و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

 

هتل سان رایز کیش


هتل سان رایز کیش

هتل 3 ستاره سان رایز کیش در خیابان رودکی جزیره و در نزدیکی بازار های پردیس 1 و 2 و هم چنین پانیذ قرار دارد.این هتل در سال 1383 ساخته و در سال 1391 بازسازی شد. ساختمان هتل 4 طبقه است و در زمینی به مساحت 2400 متر مربع ساخته شده است. رستوران هتل در طبقه همکف قرار دارد و هم چنین دارای یک کافی شاپ و کافه سنتی است. هتل دارای 49 اتاق از انواع دو تخته، سه تخته و سوئیت است که برای شما مسافران تور لحظه آخری کیش دارای امکانات مینی بار، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، سرویس فرنگی و اینترنت هستند. اکثر اتاقهای هتل چشم انداز دریا را دارند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش می توان به فضای سبز، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، اجاره ماشین، ترانسفر فرودگاهی رایگان، مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی اشاره کرد.

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش