هتل رادیسون بلو دبی


هتل رادیسون بلو دبی

در مرکز شهر دبی هتلی 4 ستاره با تمام امکانات رفاهی برای تمامی گردشگران تور دبی وجود دارد؛به نام هتل رادیسون بلو که با ارائه  خدمات خوب و پذیرایی خود،اقامت را برای مسافران تور دبی دلپذیر و به یاد ماندنی می کند.هتل دارای 166 رستوران و  تفرجگاه می باشد.استخر هتل با امکان آفتاب گرفتن بر روی پشت بام وجود دارد.اتاق ها از اینترنت رایگان و تراس هایی با میز و صندلی با چشم اندازی روبه آب نمای دبی است.هتل دارای امکانات رفاهی شامل:زمین تنیس،سونا،استخر روباز،مرکز تناسب  اندام،زمین گلف،زمین بازی کودکان و شامل خدماتی مانند:نگهداری از کودکان،ترانسفر فرودگاه،انبار بار وچمدان،صرافی،اتوکشی،سالن همایش و کنفرانس و ...

هتل شانگری لا دبی


هتل شانگری لا دبی

از جمله هتل های موجود در دبی با موقعیت جغرافیایی مناسب و خدمات عالی خود برای تمامی گردشگران تور دبی،هتل 5 ستاره شانگری لا می باشد.این هتل دارای 301 اتاق مجلل و 126سوئیت مبله،در خیابان شیخ زاید و در فاصله 3 کیلومتری برج خلیفه واقع شده است.هتل شانگری لا دارای 5 رستوران با  ارائه غذاهای سنتی عربی،بین المللی و آسیایی،آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است. امکانات رفاهی هتل شامل:ساحل اختصاصی،استخر روبازو سرپوشیده،سالن بدنسازی،اجاره دوچرخه،زمین گلف،بیلیارد،استخر ویژه کودکان،پارک آبی،مرکز آب درمانی،ماساژ،خدمات پزشکی،سرویس نگهداری از کودکان،باغ،کافی شاپ،مینی بار و سرویس رایگان برای رفت و آمد مکان های دیدنی و گردشگری دبی،در این هتل مجلل و زیبا می باشد.

 

هتل جواد مشهد


هتل جواد مشهد

تور مشهد هتل جواد

هتل جواد مشهد از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است که در خیابان امام رضا 3 واقع شده است. این هتل متشکل از 105 اتاق زیبا و تمیز با تمام امکانات رفاهی لازم مانند تلفن , تلویزیون , حمام , سرویس بهداشتی و... می باشد.

تور مشهد هتل جواد

علاوه بر این اتاق های هتل چشم انداز فوق العاده ای از حرم اما رضا (ع) دارند که مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از دیدن چنین منظره ای لذت کافی را ببرند. همچنین رستوران هتل جواد انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را برای مهمانان خود سرو می کند تا طعم واقعی غذا را بچشند. این هتل می تواند برای اقامت مسافران تور مشهد هتل مناسبی باشد.

 

تور مشهد هتل جواد

 

هتل مجلل درویشی مشهد


 

 تور مشهد هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر مقدس است که در خیابان امام رضا (ع) بین خیابان 24 و 26 واقع شده است. این هتل تا فرودگاه یک ربع (با ماشین) و تا حرم نیز 15 دقیقه پیاده فاصله دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه و دارای نمایی شیشه ای است که در سال 1390 افتتاح شد.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

از امکانات این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , کافی شاپ , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , فست فود در یک فضای سرسبز به وسعت 800 متر مربع , مجموعه آبی و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و به راحتی با یک پیاده روی کوتاه برای زیارت به حرم بروند.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی

 

هتل قصرالضیافه مشهد


هتل قصرالضیافه مشهد

از جمله هتل های 5 ستاره مشهد که میزبان مسافران تور مشهد با ارائه بهترین امکانات است،هتل قصرالضیافه ست که در ضلع  شمالی حرم امام رضا واقع شده است.هتل قصرالضیافه،تنها هتلی ست که بخشی از آن در حرم امام رضا(ع) واقع شده که مخصوص زائران عرب می باشد.فاصله هتل تا بازار امام رضا تنها 3 دقیقه با ماشین است و فاصله آن تا باب الرضا 2 دقیقه با ماشین و 8 دقیقه پیاده می باشد.اینترنت پرسرعت،کافی نت،سالن کنفرانس،سونا و جکوزی،گشت تفریحی و خشکشویی تنها بخشی از خدمات هتل قصرالضیافه مشهد می باشد.

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد