هتل آنتیک استانبول


 
  • هتل های 4 ستاره استانبول

هتل آنتیک استانبول

هتل آنتیک استانبول در منطقه بایزید واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره تور استانبول مهر 96 می باشد. این هتل مجموعا 194 اتاق دارد و شامل 14 اتاق یکنفره، 22 اتاق دونفره، 9 اتاق سه نفره، 6 سوییت و 37 اتاق کانکت است. همه اتاق های این هتل به اینترنت وای وای تجهز شده است. در این هتل یک فروشگاه و یک صرافی برای دسترسی میهمانان تور استانبول آبان 96 در نظر گرفته شده است. فرودگاه آتاتورک در فاصله 16 کیلومتری هتل قرار گفته است. مرکز شهر استانبول 1 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاه، خدمات کرایه اتومبیل، صرافی هتل های 4 ستاره استانبول، ایوان مخصوص حمام آفتاب، مجهز به سیستم تهویه، بار، سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، گاوصندوق و...

 

هتل آنتیک استانبول

تصویر لابی هتل آنتیک استانبول

هتل آنتیک استانبول

تصویر اتاق هتل آنتیک استانبول

هتل آنتیک استانبول

تصویر اتاق هتل آنتیک استانبول

هتل آسپن استانبول


 
  • هتل های 4 ستاره استانبول

هتل آسپن استانبول

هتل آسپن تور استانبول پاییز 96 در منطقه لاللی و در مرکز شهر استانبول واقع شده و جزء هتل های  4 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 63 اتاق دارد. ایستگاه تراموا لاللی 3 دقیقه و ایستگاه مترو 10 دقیقه با هتل آسپن استانبول فاصله دارد. این هتل برای کودکان زیر 2 در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند و نیز برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند رایگان است. در 1 کیلومتری هتا بازار بزرگ تور استانبول ویژه عید غدیر 96 قرار گرفته است. در فاصله 17 کیلومتری هتل نیز فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار دارد. در این هتل جکوزی در روی بام هتل قرار گرفته است. همچنین اماکن تاریخی نظیر مسجد سلطان احمد و مسجد ایاصوفیه به هتل آسپن نزدیک است.

 

امکانات هتل شامل:

رستوران تور استانبول ، پذیرش 24 ساعته، اتاق ماساژ، جکوزی روی بام، حمام ترکی و بخار، اتاق بازی، سونا، مجهز به اینترنت وایرلس، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، فکس و کپی تور استانبول، تریا، لابی، اتاق تلویزیون و...

  

 

تصویر هتل آسپن استانبول

تصویر لابی هتل آسپن استانبول

تصویر اتاق هتل آسپن استانبول

هتل آزیاده استانبول


 
  • هتل های 4 ستاره استانبول

هتل آزیاده استانبول

هتل آزیاده استانبول در منطقه سلطان احمد واقع شده است و مجموعا 106 اتاق دارد. این هتل جزء هتل های استانبول می باشد. در 1 کیلومتری هتل آزیاده بازار بزرگ استانبول قرار گرفته است و دسترسی به آن آسان می باشد. همچنین در 15 کیلومتری هتل فرودگاه آتاتوک تور استانبول مهر 96 قرار گرفته است. اینترنت وایرلس رایگان یکی از امکانات این هتل می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صبحانه در اتاق، مجهز به سیستم تهویه، بار، سیستم گرمایش تور استانبول آبان 96 ، انبار بار و چمدان، اینترنت وای فای رایگان، سالن SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، صرافی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آزیاده استانبول

تصویر لابی هتل آزیاده استانبول

تصویر رستوران هتل آزیاده استانبول

هتل ایکبال دلوکس استانبول


 
  • هتل های 4 ستاره استانبول

هتل ایکبال دلوکس استانبول

هتل ایکبال دلوکس تور استانبول در منطقه لاللی استانبول واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 140 اتاق دارد. در فاصله 12 کیلومتری این هتل فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار گرفته است. میدان قدیمی و معروف استانبول در فاصله 4 کیلومتری از هتل ایکبال دلوکس قرار دارد. ایستگاه تراموا نیز روبروی هتل قرار گرفته و دسترسی به آن راحت می باشد. اماکن تاریخی مانند مسجد ایاصوفیه 1 کیلومتر با این هتل تور استانبول ویژه عید غدیر 96 فاصله دارد. همچنین هتل مذکور به دیواره هاب تاریخی شهر استانبول نزدیک می باشد. پذیرش هتل نیز به صورت 24 ساعته است. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران تور استانبول پاییز 96 ، پذیرش 24 ساعته، حمام ترکی و بخار، ماساژ، سونا، جکوزی، سولاریوم، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، بار، مجهز به اینترنت وای فای، آسانسور، صرافی، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پرتاب دارت، اتاق جلسه تور استانبول و... می باشد.

 

 

تصویر هتل ایکبال دلوکس استانبول

تصویر هتل ایکبال دلوکس استانبول

تصویر لابی هتل ایکبال دلوکس استانبول

هتل ایمپریال بیزینس استانبول


 
  • هتل های 5 ستاره استانبول

هتل ایمپریال بیزینس استانبول

هتل ایمپریال بیزینس تور استانبول پاییز 96 جزء هتل های  5 ستاره استانبول می باشد. این هتل در منطقه جدیدالاحداث بومونتی استانبول واقع شده است.این هتل مجموعا 203 اتاق دارد که همه این اتاق ها به اینترنت وای فای تجهیز شده است. در هتل ایمپریال بیزینس استانبول مرکز SPA و مرکز سلامتی به صورت خصوصی برای میهمانان تور استانبول مهر 96 در نظر گرفته شده است. همچنین در این هتل مرکز مراقبت از پوست و زیبایی در دسترس میهمانان می باشد. منطقه تاریخی سلطان احمد 20 دقیقه با ماشین و تنگه بسفر 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران هتل های استانبول ، پذیرش 24 ساعته، کافه، اینترنت وایرلس، خشکشویی، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، لباسشویی، اتوکشی، گاوصندوق، صندوق انامات، فکس و کپی، بار، انبار بار و چمدان، سرویس کرایه اتومبیل، استخر، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، سنگ داغ درمانی، حمام ترکی و بخار تور استانبول، انعکاس درمانی، حمام ترکی و بخار و...

  

 

تصویر هتل ایمپریال بیزینس استانبول

تصویر لابی هتل ایمپریال بیزینس استانبول

تصویر اتاق هتل ایمپریال بیزینس استانبول

تصویر اتاق هتا ایمپریال بیزینس استانبول